Order Fulfilment: onze belofte aan de klant

Als we samen impact willen maken voor de klant (toonaangevend!), dan moeten we onze processen zo inrichten dat we onze belofte aan de klant kunnen nakomen en dat dit soepel, transparant en efficiënt gebeurt. Dit maken we mogelijk met het nieuwe Orderfulfilment systeem, dat in 2022 grotendeels is geïmplementeerd.

Het proces van Orderfulfilment is niet nieuw binnen Technische Unie. Maar de grenzen van het systeem waren bereikt waar het gaat om servicedifferentiatie: het leveren van verschillende diensten aan verschillende soorten klanten. Bovendien heeft de klant behoefte om precies te weten wat hij kan verwachten: of de artikelen beschikbaar zijn, wat de levertijd is en wat de servicemogelijkheden zijn, bijvoorbeeld qua levering.

Kronkelige weg

In onze digitale en business transformatie stond het jaar 2022 in het teken van de gefaseerde implementatie van ons nieuwe Orderfulfilment systeem. Een kronkelige weg met mooie mijlpalen en soms tegenslag. Een weg die ons ook veel kennis heeft opgeleverd. Met veel betrokken en gemotiveerde collega’s op en langs de weg om het project steeds een stukje verder te helpen. We blikken met een aantal van hen terug op het jaar 2022.

Klik op de plusjes om hun verhalen te lezen!

ORGANISATIE IN BEWEGING